The LA Times has no clue

The LA Times corrects some of the errors in an op-ed on the ACORN scandal:

An Oct. 22 Op-Ed article about the community group ACORN stated that, in two ACORN offices, staff members offered advice to a pair of videographers posing as proprietors of a prostitution ring. While tapes of all the offices visited by the pair have not been released, it is clear from those that have been that ACORN offered advice in more than two offices. The article also said that the pair were “kicked out” of most ACORN offices. Because unedited versions of the tapes have not been released, it is unclear how the encounters ended, but it is unlikely they were ordered to leave most offices.

The thing is, these facts are common knowledge among anyone who followed the ACORN scandal. The editors should have caught these “errors” before the piece was ever printed in the first place. The fact that they did not indicates that the LA Times’s editors haven’t the slightest clue.

Moreover, Patterico points out additional “errors” in the piece that the LA Times chose not to correct.

(Via Instapundit.)

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: